Sila Klik Iklan Ini

Followers

Monday, August 2, 2010

Pusing-pusing bersama Isteri Tersayang..

Alamak dah dua hari aku tak post pa2 kat blog aku... Hujung minggu lepas aku bawak la Isteriku tersayang jalan-jalan kat Melaka, yalah hujung minggu je dapat jumpa. Kerja kat tempat berasingan, PJJ "perkahwinan Jarak Jauh" lagi aku.. nak wat cam ner.. Hari sabtu hari tu aku bawak la Isteri aku ke Mydin MITC melaka, jalan-jalan membeli belah... Nampak lak iklan PC Fair PIKOM.. singgah ler.. Ni la sedikit gambar-gambar nya....



Posing la pulak......

Nampak lak tahi lalat kat hidung tu......

Isteriku Tersayang......

Kat Sua Rasa Dataran Melaka......

MITC.......

Gerai Jualan Makanan........


Jamu Selera.........

Menyelerakan............


2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails